#1 2010-02-26 15:45:26

 Laczek

http://img18.imageshack.us/img18/7933/adminri.png

10307420
Call me!
Skąd: Mysłakowice
Zarejestrowany: 2010-01-24
Posty: 194
Punktów :   

Rasy.

Krasnoludy



Opis:
Krasnoludy w porównaniu do innych ras, sa od nich nizsi. Maja za to doskonale opanowana zdolnosc kowalstwa i sa dobrymi "handlarzami". Jako wykwalifikowani rzemieslnicy i artysci, ciesza sie unikalna pozycja w produkcji broni, w architekturze, rzezbie i w produkcji bizuterii. Maja tez doskonale umiejetnosci ksiegowosci i sa zaangazowane w "handel" i przemysl na kontynencie. Nie byloby przesada, stwierdzic, ze Krasnoludzka rasa kontroluje gospodarke kontynentu.

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-5.gif


Podstawowa charakterystyka:
Krasnoludy sa rasa Ziemi, posiadaja wielka sile. Krasnoludy sa znane z tworzenia pieknych i poteznych przedmiotów. Specjalizuja sie w rzemiosle. Wazna rzecza jest ze krasnoludy nie posiadaja czarodziei.

Wyglad:
Sa bardzo niscy. Krasnoludzcy mezczyzni maja silna budowe ciala i anormalnie rozwijaja rece. Krasnoludzkie kobiety bardzo róznia sie od mezczyzn w wygladzie. Ich wyglad jest podobny do Ludzkich dzieci.

Historia:
Krasnoludzka rasa zostala utworzony przez Mapre, boga ziemi i Einhasad. Gdy era olbrzymów skonczyla sie, nie wlaczyli sie do wojny pomiedzy innymi rasami i skupili sie tylko na szukaniu dochodów. Inne rasy nienawidzily ich za to nastawienie i Krasnoludy czesto byly przesladowane. Jednakze, z powodu doskonalych umiejetnosci rzemieslniczych i "handlowego" talentu, ich wplyw ogarnia caly kontynent.
http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/images.jpg

Poczatkowa osada Krasnoludów

Opis:
Krasnoludzcy wojownicy posiadaja wszystkie zdolnosci jako wojownik. Jednakze, klasa glównie korzysta z ich rzemieslniczych umiejetnosci by zebrac rzeczy lub umiejetnosci konieczne dla handlu. Chcesz stawiac wyzwania najwiekszym kupcom na kontynencie?

Styl gry:
Krasnoludy potrafia wytwarzac róznego rodzaju przedmioty (oczywiscie potrzebuja do tego odpowiednich skladników). Krasnolud moze równiez przyzywac golemy, które pomagaja mu w walce.

Podstawowe statystyki:
INT 20 STR 39 CON 45 MEN 27 DEX 29 WIT 10

Ludzie



Opis:
Jedna z najczęściej występujących ras na kontynencie. Dalej rodzaj ludzki możne zostać sklasyfikowany, jeżeli chodzi o ród (linia rodziny / dziedzictwo), region itp., wszyscy Ludzie posiadają wspólny początek. Rodzaj ludzki ma największa populacje na kontynencie wsród wszystkich pięciu ras. Ludzie często "mieszają" się z innymi rasami i razem z nimi żenią się. Ich fizyczny i umysłowy charakter ma zachowana równowage. Ludzi cechuje zdolności adaptacji szybkiej nauki. Ludzie znacznie róznia sie od innych ras. Pokazują oni duży wybór usposobien takich jak chciwość, idealizm i tchórzostwo. Niebawem, rasa otrzyma największy wpływ na kontynencie.
Ludzie w Lineage II charakteryzują się tym iz ich populacja oraz "Spawn Point" (punkt rozpoczęcia gry) znajduje się na oddzielnej wyspie niż inne rasy. Aby móc rozwijać dalej swoja postać trzeba wypłynąć statkiem do glównego świata Lineage II, ponieważ wyspa ludzi nie jest przystosowana do rozwijania postaci na nie więcej 15 poziom.

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-2.gif



Wygląd:
Rodzaju ludzki, uważa ze ma najpiękniejszy wygląd miedzy rasami z powodu faktu, ze oni zostali zrobieni na obrazu Einhasad. Ale faktycznie, są oni średnia rasa. Sa mniejsi od Orków. Ale porównujac z Elfami, ich wygląd, sa bardziej kanciaści i grubi. Posiadają oni wąskie palce, które są dobre dla zawilej manipulacji i dlatego posiadają dobra ręczna sprawność. Ale, porównujac z Krasnoludami, są dużo bardziej niezgrabni.

Podstawowa charakterystyka:
Ludzie są świetnie wyważeni jeśli chodzi o wszystkie dziedziny życia. Ludzie posiadają równiez wady: wolno regeneruje im się mana, posiadają mniejsza odporność na magie. maja mała szybkość ataku oraz nie mogą na długo wstrzymywać oddechu pod woda.

Historia:
Kiedy większość Ludzi zaprzeczyłoby to, ich rasa została zrobiona przez Grana Kaina, boga zniszczenia, z pomocą innych bogów. W początku świata, Ludzie byli niewolnikami, którzy służyli olbrzymom. Po upadku olbrzymów, kiedy Elfy i Orki wspólzawodniczyly ze sobą o kontrole na kontynencie, Ludzie nauczyli się magii od Elfów i szybko rozszerzyli swój wplyw. Wreszcie Ludzie, którzy byli najsłabsza rasa stali się rasa, która, zyskała władzę na kontynencie. Wtedy, z zakładaniem wybitnych krajów takie jak Elmore - Aden Empire, Perios Kingdom etc, Ludzka historia i kultura dojrzała przez ten czas.
http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/osada-ludzie-min.jpg

Fighter

Opis:
Wojownik jest klasa, która uczestniczy w bitwach przez zajmowanie się fizycznymi atakami używającymi broni takiej jak miecze. Ich glówna mocna strona jest walka bliskiego kontaktu. Ale pózniej, wojownik możne awansować na Archera, której specjalnością jest atak dalekiego zasięgu. Klasy ta posiada zarówno silna moc i zwinność. Jeśli chcesz uczestniczyć w gwałtownych bitwach, to zostań Fighter'em.

Styl gry:
Wojownicy początkowo mogą wybierać pomiędzy umiejętnościami dla łucznika (Power Shot), lub dla rycerza: Power Strike (dostępne tylko przy użyciu mieczy i obuchów), oraz Mortal Blow (możliwy tylko ze sztyletami). Posiadają równiez niektóre wspólne umiejętności np. Weapon Mastery. Rycerze dostają unikalna umiejetnosc shield stun, która ma największą efektywność ogłuszania w porównaniu ze stun attackiem lub stun shot'em, jedyna wada jest to, ze nie zadaje obrażeń. Dopiero z 20 poziomem Rycerze mogą zmienić swoja specjalizacje na Łucznika lub Wojownika.

Podstawowe statystyki:
INT 21 STR 40 CON 43 MEN 25 DEX 30 WIT 11

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-1.gif


Mystic
Opis:

Mag jest klasa, która do ataków uzywa magii. W zależności od treningu, możne wykonać rózne czary takie jak wzywanie zlych duchów, uzdrawianie zranień, albo zwiększenie ataku. Jeśli twoim pragnieniem jest posiadać silna i wspaniała zdolność czarowania, niż uczestniczyć w walce zwykła bronią, wtedy wybierz Maga.

Styl gry:
Czarodzieje z 20 poziomem moga byc Wizardem lub Cleric'em (do tego poziomu maja czary z obu tych profesji). Wizard specjalizuje sie w czarach zadawajacych glównie obrażenia, posiada czary leczące Heal i czary wspomagające np. Might. Cleric jest jak sama nazwa wskazuje "Klerykiem" czyli postacią która ma mocne czary wspomagające i silne leczenia (najlepiej nadaje się w party).

Podstawowe statystyki:
INT 41 STR 22 CON 27 MEN 39 DEX 21 WIT 20

Elfy



Opis:
Einhasad, bóg stworzenia, zrobil Elfia rase przez wkraplanie ducha wody do liscia "Drzewa Matki". Elfy posiadaja doskonala inteligencje oraz niezmierne piekno. Raz w swojej historii dominowali kontynentem przez uzywanie ich wysokiego poziomu wiedzy magicznej. Jednakze, po zdradzie Ludzi, ich wladza zmniejszyla sie i przez przeszlo sto lat, zyli oni w ogromnym lesie w regionie Oren. Jednakze, teraz, rozpoczeli oni kontakt z zewnetrznym swiatem. Wiele mlodych Elfów "weszlo" do ludzkiego spoleczenstwa i stalo sie jego aktywnymi czlonkami. Czcza oni boginie Eva. Kochaja i cenia "Matke Nature" i pokazuja swoje arystokratyczne pojawienie sie. Z tego powodu, czesto sa oskarzeni o hipokryzje przez inne rasy.

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-3.gif


Podstawowa charakterystyka:
Elfy sa bardzo szybkie, niewiarygodnie zrecznie oraz bardzo madre, zas ich wada jest to ze maja mniejsza sile od innych ras.

Wyglad:
Elfy maja najpiekniejsze pojawienie sie wsród wszystkich ras. Maja smukle ciala, przezroczysta mleczno-biala skóre i uszy, które sa wskazane w góre.

Historia:
Elfy byly w stanie sie, dysponowac magiczny umiejetnosciami bardziej niz jakas inna rasa. Po upadku olbrzymów, dominowaly one na kontynencie przez chwile. Jednakze, spowodowane wojna z Orkami i zdrada Ludzi, których uwazali za sojuszników, Elfy spadly z ich wysokiej pozycji wladzy. Konfrontacja z Ciemnymi Elfami tez znacznie oslabila ich sile. Teraz, maja oni tylko niewielki wplyw na kontynencie.
http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/osada-elfy-min.jpg

Poczatkowa osada elfów

Fighter
Opis:
W przeciwienstwie do wrazenie ich smuklej budowy ciala, Elfy Wojownicy sa poteznymi wojownikami z zwinnymi ruchami ciala i dokladnie obslugiwanym mieczem. Kiedy oni wladaja mieczami, jak bicz, ich dlugie i waskie miecze, tworza oszalamiajaca scene.

Styl gry:
Wojownicy sa szybcy, maja duza celnoscia i uniki, czeste krytyczne ataki, ale zadaja mniejsze obrazenia. Wszyscy wojownicy dostaja dwie unikalne umiejetnooci: charm i elemental heal. Charm przekonuje potwora by Cie nie atakowal, natomiast elemental heal leczy Twoje rany, mimo iz spala duzo many. Elficcy rycerze od 20 poziomu moga zostac Wojownikami lub Lucznikami. Do 20 poziomu Rycerze posiadaja takie same czary jak Ludzcy wojownicy.

Podstawowe statystyki:
INT 23 STR 36 CON 36 MEN 26 DEX 35 WIT 15

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-4.gif



Mystic

Opis:
Odkad Elfy sa rasa z wysoce rozwinietymi umiejetnosciami magicznymi, magia uzyta przez maga Elfów jest bardzo potezna.

Styl gry:
Elficcy magowie czaruja szybciej, ale zadaja mniej obrazen, nie moga takze uzywac czarnej magii.

Podstawowe statystyki:
INT 37 STR 21 CON 25 MEN 40 DEX 24 WIT 23

Mroczne Elfy



Opis:
Pierwotnie, Brazowe Efy były jednymi z plemion Elfów. Stali się Ciemnymi Elfami, gdy nauczyli się używać zakazanej czarnej magii i zaangażowali się do potwornej zbrodni jaka było ubijanie wszystkich Elfów. Starszy Elf rzucił przekleństwo na nich zaraz przed jego śmiercią. Skutkiem tego przekleństwa było to ze nie mogli oni żyć na powierzchni, w promieniach słońca. Jednakże, po długim okresie badan, byli w stanie pokonać przekleństwo przez użycie magicznej mocy. Żyją one w podziemiach lub w ciemnych lasach. W porównaniu do Elfów, zyja krócej ale maja wysokie tempo reprodukcyjne Podążają za Shilien, boginią śmierci.

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-9.gif



Podstawowa charakterystyka:
Mroczne Elfy maja największą moc ataku ze wszystkich ras (największą sile wsród wojowników i najwyższą inteligencja wsród magów), jednakże maja najmniejsza kondycje a co za tym idzie najmniej punktów życia.

Wyglad:
Ich wygląd jest podobny, do wyglądu Elfów. Ale Mroczne Elfy maja bardzo ciemny kolor skóry, który wydaje się wtapiać w ciemność nocy. Odkąd maja liberalne nastawienie do płci inaczej niż inne rasy, skłaniają się, by nosić odzież.
http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/osada-mroczneelfy-min.jpg

Początkowa osada mrocznych elfów


Historia:
Brazowi Elfowie byli wyzszej klasy wsród Elfów. Jednakże, oni skończyli bawiąc się czarna magia i zakazanymi silami. Zostali oni oszukani przez nikczemne plany Ludzi i zostali. Wtedy przekleństwo zostało rzucone na nich przekształcających ich w Mroczne Elfy. Historia Mrocznych Elfów po tym wydarzeniu jest zamazana krwią od niekończącej się wojny z Elfami.


Fighter


Styl gry:
Wojownicy mogą używać czarnej i pomocniczej magii. Maja zaś obniżona kondycje oznacza to, ze maja najmniej życia i najwolniej im się odradzają punkty życia. Ich unikalne umiejętności: drain energy i sting przydają się w walce. Drain energy wysysa życie przeciwnika i oddaje rzucającemu czar. Sting zadaje małe obrażenia ale możne spowodować krwawienie.


Podstawowe statystyki:
INT 25 STR 41 CON 32 MEN 26 DEX 34 WIT 12

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-8.gif



Mystic


Styl gry:
Mistycy mogą obrać dwie drogi: Dark Wizard oraz Shillen Orancle. Ich magia jest bardzo silna, zaś wolniej im się regeneruje mana.

Podstawowe statystyki:
INT 44 STR 23 CON 24 MEN 37 DEX 23 WIT 19

Orki



Opis:
Orcza rasa twierdzi ze odziedziczyli krew Paagrio, boga ognia. Twierdza oni ze jako rasa ognia, posiadaja silna energie i namietna nature. Z powodu ich wojujacej natury, ich historia jest napelniona niekonczacymi sie wojnami. Kiedy zostali pokonani przez Elfie i Ludzkie oddzialy, stracili swoja wladze na kontynencie. Wtedy tez Orki nizszych klas ruszyly sie wstecz do pierwotnego stanu i zostali potworami. Jednakze, szlachetne Orki, które posiadaja wyzsza inteligencje niz Ludzie, zaczeli rozwijac ich wlasna duchowa kulture i zaczeli znów poprawiac swój wplyw na kontynencie. Mieszkaja one w górzystym regionie Królestwa Elmore.

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-7.gif



Podstawowa charakterystyka:
Ze wszystkich ras, Orki posiadaja najwieksza sile, wysoka wytrzymalosc, olbrzymie ilosci HP i MP oraz szybko sie lecza. Jednak ich potezna budowa powoduje ze sa wolni.

Wyglad:
Orki sa wyzsi od ludzi. Z obszernymi ramionami i dobrze rozwinietymi miesniami, wygladaja bardzo poteznie. Samym zlowieszczym wygladem moga latwo przestraszyc swoich wrogów.

Historia:
Rasa Orków zostala utworzona przez Einhasad z pomoca Paagrio, boga ognia. Od starozytnych czasów, Orkowie, korzystajac z ich potegi, zajmuja sie wojnami. Poprzez uzycie ich najwiekszej armii, zdobyli wladze na calym kontynencie. Jednakze, po przegranej walce z sprzymierzonymi silami Ludzi i Elfów, zostali wygnani do pólnocnej czesci kontynentu. Po tym wydarzeniu, kiedy slabsi Orkowie rozdzielili sie, wplyw Orków stal sie slabszy. Teraz, zyja oni na ziemi kontrolowani przez Ludzi i utrzymujac z nimi niezgrabne relacje
http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/osada-orki-min.jpg

Poczatkowa osada orków

Fighter


Opis:
Kiedy przychodzi do czystej fizycznej sily, nikt nie moze równac sie z Orczym Wojownikiem. Niezmordowana fizyczna sila i nieustraszona determinacja, powoduje ze nikt, nie ciagnie do wojny z nimi.

Styl gry:
Walczy nimi sie tak samo jak innymi wojownikami. Poleca ich sie niedoswiadczonym graczom. Ich wadami sa mala szybkosc oraz celnosc.

Podstawowe statystyki:
INT 18 STR 40 CON 47 MEN 27 DEX 26 WIT 12

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/Untitled-6.gif

Mystic


Opis:
Od starozytnych czasów, Orczy Magowie mieli role wesprzec wojowników w walce. Magowie maja tez wielki wplyw polityczny w spoleczenstwie Orków. Dlatego ze sa oni Orkami ich sila jest wieksza od sily czarodziejów z innych ras. Jednakze ich moc magiczna jest nieco slabsza.

Styl gry:
Mistycy sa hybryda klasy wojowniczej i magicznej. Sa doskonalymi wojownikami-magami, z szybka regeneracja zycia i many, ale malymi obrazeniami czarów i obnizona efektywnoscia walki biala bronia. Mistycy moga zostac tylko szamanami, którzy maja zarówno magie ofensywna jak i wspomagajaca, ale nie posiadaja przywolanców. Szamani nie posiadaja wielu indywidualnych czarów wspomagajacych, ale maja czary wspomagajace cala druzyne. Ich czary lecznicze lecza w pewnym okresie czasu a nie natychmiast. Dodatkowo szamani maja umiejetnosci na noszenie ciezkich pancerzy oraz atak ogluszajacy dzialajacy z obuchami. Gdy maja malo HP, wysysaja je z wrogów.

Podstawowe statystyki:
INT 31 STR 27 CON 31 MEN 42 DEX 24 WIT 15

Kamael



Kamaele narodziły się w erze mitów. Te tajemnicze kreatury posiadają własną, unikalną kulturę. Są bardzo zżyci ze swoimi duszami. Pojawili się na kontynencie pod kierownictwem bogów. Żyją na Wyspie Dusz położonej na zachód od wioski Mrocznych Elfów.

W przeciwieństwie do pięciu innych ras które zostały stworzone przez bogów, zostały powołane do walki z wieloma różnymi kreaturami. Zostali zrodzeni w przeznaczonej im religii, gdzie najważniejszą boginią jest „Matka Nornil”. Poza „Matką Nornil” wyznają wiarę w Boginię Przeszłości, która rządzi historią, Boginię Teraźniejszości, która czuwa nad wszystkim, co dzieje się w tej chwili, a także Boginię Przyszłości, która przewiduje, co będzie.

Zdolności Specjalne Rasy: Kamaele są spokrewnione z ciemnością. Dlatego potrafią zwiększyć swą odporność na mrok, lub obniżyć ją przeciwnikowi. Mogą także nasłać na wroga mroczne moce, aby osłabić jego ataki. Kamaele wysysają duszę ze swoich przeciwników, aby później przekształcić ją w energię potrzebną im do korzystania z własnych umiejętności. Większość z nich opiera się na wzmacnianiu się, stawianiu pułapek i innej magii tego typu, lecz aby skorzystać muszą pochłonąć określoną liczbę dusz. Kamael może nosić tylko lekką zbroję i kiedy używa odnowy magii, nakładana jest kara 60%.

Charakterystyka: Kamaele specjalizują się w różnych klasach, w zależności od ich płci. Są sklasyfikowani jako wojownicy, jednak ich magiczne umiejętności mogą być używane poprzez wysysanie dusz ze swych wrogów.

Kamaelski Mężczyzna Wojownik

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/boy_k.gif „ Moją sławą nie jest liczba zwycięstw, nie siła, z jaką niszczę swoich wrogów … To ostre niczym brzytwa ostrze mojego miecza.”

Ukryci daleko na Wyspie Dusz, wszyscy mężczyźni Kamaele doskonalą się w sztuce walki aby zostać Żołnierzami. Żołnierze korzystają ze standardowego stylu walki, podobnie jak robią to inne rasy. Mogą korzystać z szerokiego zestawu broni, oraz posiadają specjalną umiejętność, która pozwala im wyssać duszę z pokonanego przeciwnika. Mężczyźni Kamaele mają największy współczynnik siły ze wszystkich ras (tak jak Mroczne Elfy), ale niższą mentalność (tak jak Ludzie Wojownicy).

Podstawowe Atrybuty: Inteligencja (INT) 29, Siła (STR) 41, Kondycja (CON) 31, Mentalność (MEN) 25, Zręczność (DEX) 33, Witalność (WIT) 11

Styl Gry: Mężczyzna Kamael Wojownik jest pierwszą klasą dla wszystkich Kamaeli płci męskiej i jest podobna do początkowych klas innych ras. Ma siłę jest porównywalną do siły Mrocznych Elfów, którzy aktualnie posiadają największy współczynnik tego atrybutu. Jego potencjał magiczny także jest bardzo duży. Jest drugi pod względem szybkości ataku, zręczniejsze są tylko Elfy, jednak jego obrona i wytrzymałość są naprawdę słabe. Mężczyzna Kamael wcześnie uczy się umiejętności, która pozwala mu wyssać duszę pokonanego przeciwnika.

Kamaelska Kobieta Wojowniczka

http://lineage2-info.pl/l2servis/l2info/rasy/girl_k.gif

„Na polu walki pełnym krwi i śmierci, moje szlachetne skrzydła oczyszczą wszystko.
Kobiety Kamaele posiadają prawie takie same atrybuty jak mężczyźni. Różnią się tylko tym, że kobiety atakują szybciej i słabiej niż męscy przedstawiciele. Początkowo obydwie płci mają identyczne umiejętności, lecz kiedy wybierają pierwszą profesję, ich metody walki zaczynają się od siebie różnić. Kobiety Kamaele mają największy współczynnik zręczności ze wszystkich ras (tak jak Elfy Wojownicy).

Podstawowe Atrybuty: Inteligencja (INT) 28, Siła (STR) 39, Kondycja (CON) 30, Mentalność (ME0N) 27, Zręczność (DEX) 35, Witalność (WIT) 11

Styl gry: Kobiety Kamaele mają mniejszą wytrzymałość i siłę ataku od mężczyzn, lecz w zamian są bardziej zręczne. Ze wzrostem poziomu doświadczenia Kobiety Kamaelki mogą poznać umiejętności, które pozwolą im wykrywać i niszczyć pułapki. Ograniczenia na pochłanianie dusz, odporność na magię leczniczą i przymus noszenia lekkiej zbroi są takie same jak w przypadku płci przeciwnej.


http://img98.imageshack.us/img98/5827/reaperx.png
http://img.userbars.pl/24/4740.gif
http://img.userbars.pl/130/25907.png
http://img.userbars.pl/152/30392.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.amforum.pun.pl spa Ciechocinek Komornik Warszawa internet krzeszów