#1 2010-02-27 11:30:46

 Laczek

http://img18.imageshack.us/img18/7933/adminri.png

10307420
Call me!
Skąd: Mysłakowice
Zarejestrowany: 2010-01-24
Posty: 194
Punktów :   

Regulamin forum.

1. WSTĘP
Przedmiotem niniejszego regulaminu jest regulacja korzystania oraz funkcjonowania serwisu internetowego Amforum.pun.pl znajdującego się pod adresem internetowym Amforum.pun.pl . Regulamin określa prawa i obowiązki zarejestrowanych Użytkowników Serwisu, a także zakres odpowiedzialności AmForum Teem jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Serwis. Każdy potencjalny Użytkownik z chwilą rejestracji zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i stosować się do jego postanowieñ.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU STRONY ORAZ SHOUTBOX'A

2.1 Użytkownik

Art.1 Użytkownik strony AmForum ma prawo do swobodnego udzielania się na dowolne tematy oraz do użytkowania całej zawartości strony.
Art.2 Użytkownik ma prawo do komentowania zamieszonych na stronie poradników, artykułów, newsów i innych treści.
Art.3 Użytkownik ma prawo do nadsyłania artykułów, zdjęć, linków, filmów.
Art.4 Zabronione jest umieszczania treści łamiących prawo autorskie, nawołujące do nienawiści etnicznej, rasowej, skierowane w uczucia religijne innych użytkowników serwisu, treści niecenzuralne oraz o charakterze pornograficznym.
Art.5 Zabrania się udostępniania innym osoba swojego konta
Art.6. Nie wymagamy od użytkowników podawania żadnych danych personalnych takich jak nazwisko adres zamieszkania itp. Jakiekolwiek dane personalne są traktowane poufnie.
Art.7Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta.
Art.8 Zabrania sie tworzenia ników z samych cyfr lub przypadkowych liter nie zastosowanie sie do tego będzie miało skutki że taka osoba będzie traktowana jako potęcjalny spamer i skoniczy sie na dożywotnim zablokowaniu konta.

2.2 Udzielanie się na stronie oraz zasady korzystania z Shoutbox'a

Art.1 Shoutbox jest przeznaczony do rozmów lekkich, przywitania się, szybkiej wymiany informacji niewymagających zakładanie tematu na forum Shoutboxem zarządza moderator Shoutboxu.
Art.2. Dopuszcza się krótkie pytania z tematów poruszanych na forum ale tylko w wypadku jeśli na takowy nie występuje odpowiedzi.
Art.3. Zabrania się naganiania użytkowników forum do swoich tematów(np: podawania linków do swoich tematów).
Art.4. Zabrania się Floodować (celowo wysyłać kilkanaście razy tę samą wiadomość).
Art.5. Zabrania się wysyłania na ShoutBox'ie linków.
Art.6. Zabrania się nadmiernego używania emotek w Shoutbox.
Art.7 Chat jest przeznaczony do dyskusji przez zarejestrowanych użytkowników oraz nie zarejestrowanych na dowolne tematy. Chatem zarządza moderator chatu.
Art.8 Komentarze do newsów i artykułów są przeznaczone do wyrażania swojej opinii o danym artykule/newsie. Komentarzami newsów i artykułów zarządza administrator strony.
Art.9 Pisane wiadomości w miejscach, o których mowa w Art.1, Art.7 oraz Art.8 są kulturalnie, poprawne ortograficznie i zgodne z ogólnie pojętymi normami

2.3. Pozostałe

Art.1 Wszystkie materiały typu poradniki, artykuły opisy itp. nie mogą być kopiowane ani wykorzystywane na innych stronach bez pozwolenia autorów owych materiałów.
Administracja Strony zastrzega sobie prawo do edycji treści zamieszczonych na stronie.
Art.2 Zabrania się reklamowania czego cokolwiek bez uzgodnienia tego z administracja strony.
Art.3 Używanie nazw pirackich serwerów w ShoutBoksie oraz na Forum jest zabronione

2.4 Lineage2-Info Teem

Art.1 Super administrator oraz zespół strony tworzą Ekipa Lineage2-Info i są władzą zwierzchnią.
Art.2 Administracja ma prawo do edytowania wszystkich treści gdy uzna je za szkodliwe dla strony, użytkowników lub za niezgodne z regulaminem
Art.3 Moderatorzy i administratorzy mają obowiązek karania użytkownika gdy uzna że regulamin został złamany Decyzje tych osób wymienionych są ostateczne.
Art.4 Do administracji zwracamy sie po po niku lub po imieniu jeśli je znam inne nicki wymyślane przez uzytkowników bedą tratkowane jako obraza admina.
Art.5 Nekanie członka Teamu Lineage2-info.pl może skoniczyć sie dożywotnim banem. Uwaga!!! Tylko Naczelny Administaror może wydać na to zgode.

3. POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU FORUM

3.1 Użytkownik forum

Art.1 Użytkownik forum ma prawo do swobodnego wypowiadania się na dane tematy oraz do użytkowania całej zawartości forum
Art.2 Użytkownik ma prawo do zamieszczania podpisów i awatarów zgodnych z Art.4 Rozdziału 2.1
Art.3 Użytkownik strony jest także użytkownikiem forum dlatego obowiązuje tu regulamin dot. użytkownika strony (Rozdział 2.1)

3.2 Korzystanie z forum

Art.1 Przed założeniem tematu trzeba upewnić się za pomocą SZUKAJKI że dyskusja na dany temat nie toczyła się już wcześniej.
Art.2 Tematy zakładane są w odpowiednich dla nich działach.
Art.3 Wszystkie tytuły wątków powinny odzwierciedlać problem, który chcesz przedstawić. Zwiększa to Twoje szanse na uzyskanie szybkiej i konkretnej odpowiedzi, a także pozwala na zachowanie porządku na forum, które staje się przez to przejrzyste.Tutaj podajemy przykłady nazw tematów, które nie powinny być użyte: "pomoc", "pls", "help", "pomóżcie mi", "problem", "mam problem", "kilka pytań" itd. Jeśli Twój wątek będzie nazwany w podobny sposób, może zostać z tego powodu usunięty. Tytuł Twojego wątku jest bardzo ważny, dlatego powinieneś mu poświęcić chwilę uwagi. Jeżeli nie opiszesz swojego problemu w nazwie tematu w wystarczająco klarowny sposób, nie oczekuj otrzymania konkretnej odpowiedzi od innych. Odpowiednie nazywanie wątków jest ważne nie tylko dla Ciebie, ale także dla innych, którzy szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Art.4 Tematy pisane są poprawnie ortograficznie, wg zasad netykiety i ogólnie pojętych norm moralnych
Art.5 Posty są pisane poprawnie ortograficznie, są logicznie i zrozumiale, nie są nadużywane emotikony i inne znaki.
Art.6 Posty są pisane wg zasad netykiety i ogólnie pojętych norm moralnych i nie obrażają innych użytkowników forum oraz zespołu strony.
Art.7 Zabronione jest spamowanie, nadużywanie wulgaryzmów, pisanie post pod postem, samowolne odświeżanie tematów oraz pisanie z użyciem przycisku Caps Lock
Art.8 Zabronione jest umieszczanie linków do stron łamiących Art.4 Rozdział 2.1 lub uznanych przez Administrację za takowe.
Art.9 Zabronione jest reklamowane jakichkolwiek strony bez zgody którejkolwiek osoby z Ekipy Lineage2-Info. Podawanie linków w wątkach które tego wymagają

UWAGA! Kategoryczny zakaz umieszczania reklam serwerów piracki na forum. Umieszczenie jakiejkolwiek reklamy serwera pirackiego będzie karane tygodniowym banem lub dożywotnim.

3.3. Pozostałe

Art.1 Administracja strony zastrzega sobie prawo do edytowania treści zamieszczonych na forum
Art.2 Zabronione jest podszywanie pod moderatorów i administratorów w tym używania ich podpisów i avatarów
Art.3 Strona nie ponosi odpowiedzialność za materiały umieszczone na forum są one własnością osoby która je umieściła
Art4. Regulamin danego działu na forum znajduje się w przyklejonym temacie
Art.5 Używanie nazw pirackich serwerów na forum jest zabronione


3.4. Administracja Forum

Art.1 Forum strony zarządza Administrator Forum
Art.2 Zespół moderujący forum ma obowiązek bezwzględnie przestrzegać regulaminu
Art.3 Decyzje zespołu moderatorów mogą zostać podważone jedynie przez Administratora Forum i Superadministratora
Art.4 Użytkownik ma obowiązek wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceñ określonych przez administratora bąd¼ moderatora np. poprawienie tematu, jego treści
Art.5 Moderatorzy oraz Administratorzy forum mają prawo do usuwania lub przenoszenia wiadomości do innego działu jeżeli stwierdzi, że zaszła taka konieczność.
Art.6 Administratorzy oraz Moderatorzy nie mają obowiązku poinformowania autora o usunięciu wiadomości lub przeniesieniu wiadomości do innego działu

4. KARY

4.1 Postanowienia ogólne
Art.1 Karanie użytkowników ma miejsce jedynie wtedy, gdy w sposób bezpośredni lub pośredni naruszy regulamin forum, lub gdy administrator uzna to za niezbędne
Art.2 Stopieñ ukarania użytkownika zależy od skali wykroczenia oraz poglądu administratora lub moderatora na daną sprawę

4.2. Rodzaje kar
Art.1 Kary za lekkie, nie wprowadzające chaosu wykroczenia (mogą być łączone):
a) upomnienie
b) max 1-2 warny
c) usunięcie danego tematu/postu
Art.2 Kary za średnie przewinienia, które wprowadzają zamęt na forum (mogą być łączone):
a) max 2-4 warny
b) usunięcie danego tematy/postu
c) ban na max 14 dni
Art.3 Kary za przewinienia które powodują dezorganizację forum, w dużym stopniu szkodliwe i uciążliwe dla innych.
a) ban na czas nieokreślony
b) usunięcie konta użytkownika

5. POSTANOWIENIA KOÑCOWE

Administracja strony zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowieñ regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny. W przypadku dokonania zmian w regulaminie, Administrator poinformuje o tym niezwłocznie Użytkowników poprzez publikację jednolitego tekstu regulaminu na forum strony.


http://img98.imageshack.us/img98/5827/reaperx.png
http://img.userbars.pl/24/4740.gif
http://img.userbars.pl/130/25907.png
http://img.userbars.pl/152/30392.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Sprawdź teraz mapa fotowoltaiki hotel wellness na weekend w Ciechocinku BoĂŽte de vitesses manuelle Nissan distal wrocław